Gaziantep iflas avukatı

Gaziantep avukat kadroları arasında icra ve iflas hukuku alanında uzmanlaşmış ve bu konuda hizmet tecrübesi olan avukatlara Gaziantep iflas avukatı denilir. Gaziantep Adliyesi içinde çalışan Gaziantep hukuk bürosu avukatlarının iflas süreçleriyle ilgili yardım edebildiği kişi ve kurumlar şu şekilde listelenebilir:

• Ticaret yapmayı terk edenler,
  • Kolektif firma ortaklıkları,
  • Sermayesi paylara bölünmüş komandit şirket hissedarları,
  • Bankacılık Kanunu içinde 110. Maddeyle düzenlenen iflası istenen ticari aktörler,
  • Konkordato talebinde bulunacak borçlu unsurlar,
  • Donatma iştirakleri,
  • Ticaret yapan şahıslar, kurumlar ve firmalar,
  • Ticaret kaydı olan bir işletmesi bulunmasa da ticaret işletmesi gibi eylemde bulunanlar.

Gaziantep İflas Avukatı Nedir ve Hangi Davalara Bakar?

Gaziantep en iyi iflas avukatı; alacak ve borçlardan kaynaklanan hukuki süreçler üzerine çalışan icra ve iflas hukukunda uzman hukukçular arasından çıkacaktır. Bu avukatlar iflas süreçlerini ve konkordato işlerini yürütür, takip eder sonuçlandırır.

İflas hukuku kapsamına giren anlaşmazlıklar içi davalar açar. İflastan önceki, iflas esnasında ve iflastan sonraki tüm hukuki aşamalarda müvekkillerinin haklarını korur. Onlara hukuki destek sağlar. Bir iflas avukatının ilgilendiği davalar ve hukuki meseleler genel kapsamda şu şekilde listelenebilir:

• Menfi tespit davaları,
  • İflas davaları,
  • İflasa itiraz süreçleri,
  • İstirdat davaları,
  • Tasarrufun iptali davası,
  • İhale fesihleri.

Gaziantep ’de İflas Avukatı Hizmetini Su Hukuk Bürosu Nasıl Vermektedir?

Su hukuk bürosu çatısında çalışan iflas ve icra hukuku alanında uzman avukatlarımız, iflas avukatı ihtiyaçlarınızın her birinde gerekli olacak tüm hukuki hizmetleri karşılamak konusunda oldukça tecrübelidir. Bu hizmetleri sunabilmek için ilk başta müvekkillerden vekalet alarak işe başlarız. Sonrasında hukuki desteğe ihtiyaç duyulan meselenin içeriğini ve detaylarını analiz eder ve çözüm için gerekli yol haritasını ivedilikle çıkarırız.

İflas ve iflas itirazı davalarını açar, müvekkillerimiz adına duruşmalara katılır ve onların haklarını, menfaatlerini gözetiriz. İlk derece kararların tekrar değerlendirilmesi için gerekli itirazlarda bulunabiliriz. Dava sürecine götürülmeden çözülebilecek dosyalar için arabuluculuk hizmeti sunar ve mutabakat oluşturabilmek için çaba harcarız. Zararı olan müvekkillerimizin alacaklarının, borçlu kişi ve kurumlardan en kısa sürede karşılanabilmesi için gerekli süreçleri yürütürüz.

Gaziantep İflas Avukatı ile İflas Davası Nasıl Açılır?

Bir iflas avukatına vekalet verilerek, tahsil edemediğiniz borçları olan borçlu kişilere kolay ve az zamanda iflas davası açabilirsiniz. Bu durumda avukatınız ilk önce borçluyu ve alacaklıyı İcra Müdürlüğü’ne ibraz eder ve iflas takibi çıkarır.  Kısa süre sonra ödeme emri borçlu tarafa iletilir. Borçluların tanınan zaman zarfında yeterli ödemeyi yapmaması durumunda dava dosyası mahkemeye götürülebilir ve iflas davası açılır.

İflas Davaları Ne Kadar Sürer?

Ceza davaları, çekişmeli boşanma davaları gibi görece uzun davaların yanında iflas davaları daha kısa süren davalar olarak nitelendirilebilir. Lakin davanın bir karara bağlanıp sonuçlanması ile borçların tahsil edilmesi süreleri farklı zamanlara yayılır. Davalar kısa sürede sonuçlansa da borçlar adına haciz getirilecek mal varlıklarının tespit edilmesi gibi aşamalar borcun tahsil edilme süresini uzatabilmektedir.

Gaziantep İflas Avukatı Olarak Verdiğimiz Hizmetler

Su hukuk bürosu olarak iflas hukuku ve ilişkili alanlarda uzmanlığa sahip deneyimli avukat kadrolarımız vasıtasıyla iflas konularıyla ilgili bütün hukuki destek ihtiyaçlarınızı karşılayabilmekteyiz. Müvekkillerimizin yardıma ihtiyaç duyduğu ve bize başvurduğu meselelerin başlıca konu başlıkları şöyle listelenebilir:

• Mali olarak iflası gerçekleşmiş firmaları yapılandırma süreçleri,
  • Kayyım atanması aşamaları,
  • İflas etme, iflası yeniden yapılandırma ya da süreçlerinin yönetimi,
  • İflası ilan edilip biten ya da iflas aşamasında olan şirketlerin; satışının, birleştirilmesinin veya devir işlemlerinin yönetimi,
  • İflas sonrası mal rejimi.

İflas avukatı ücretleri ne kadar?

İflas avukatı ücretleri iflasa konu olan borç veya alacak miktarının büyüklüğü, tarafların sayısı gibi değişkenler üzerinden serbest usulle belirlenebilir. Ek olarak hukuki danışmanlık ve vekaleten dava yönetimi gibi farklı hizmetler farklı fiyatlandırmalara tabi tutulur. Ancak bu serbest usulde Türkiye Barolar Birliği tarafından senelik olarak belirlenen avukatlık asgari ücret tarifesindeki ücretler alt sınır kabul edilir.

Gaziantep ‘de en iyi iflas avukatını nasıl bulabilirim?

Su hukuk bürosu olarak iflas davaları ve süreçlerinde; bilgi, birikim ve tecrübemizin yanı sıra kalabalık avukat kadrolarımızla her zaman yardıma hazırız.

İflas avukatı ne yapar?

İflas avukatları, İflas ve İcra Kanunu’nun dayanak oluşturduğu hukuki meselelerde danışmanlık hizmeti verir ve iflas davalarını vekaleten yürütür. Müvekkillerinin alacaklarını eksiksiz ve kısa sürede tahsil edebilmek için çalışır ve onların haklarını korur. Duruşmaları takip eder, tedbir kararları başvuruda bulunabilir ve itirazlarda bulunur.

İflas davasında yetkili ve görevli mahkeme hangisidir?

İflas davaları için yetkili kabul edilen mahkemeler;

• Borçlu taraf ticaret yapan bir şahıs ise ticari faaliyeti yürüttüğü bölgenin,
  • Borçlu taraf bir firma ya da tüzel kişilikse merkezinin bulunduğu bölgenin,

Mahkemeleri olarak belirlenir. Bu yetki alanında görevli kılınan mahkemeler ise Ticaret Mahkemeleri’dir.